BRATISLAVA - Úvod do digitálneho marketingu

21. júla 2016 09:00-15:00 hod

Jiří Macek

Jiří Macek sa pohybuje v oblasti IT a digitálnych technológií viac ako 12 rokov. Od hardwaru, sa posunul k vývoju softwaru na zákazku a následne do oblasti digitálneho marketingu. V súčasnosti pracuje ako Senior e-commerce consultant v spoločnosti Acomware,  kde pripravuje v spolupráci s kolegami integrované kampane a riešenia pre malých i veľkých klientov/značky.

Forma Seminár
Dátum 21. júla 2016
Dĺžka 1 deň
Úroveň Začiatočník
Určený pre pracovníkov z oblasti marketingu, PR, komunikácie, vedúcich pracovníkov a majiteľov firiem bez obmedzení odvetvia podnikania. Ale zároveň môže byť podnetný aj pre zamestnancov štátnej správy

Cieľ

Neviete, ako vytvoriť správnu stratégiu pre digitálne prostredie? Ako správne uchopiť sociálne médiá? Ako sa efektívne zviditeľniť v online prostredí? Ako zvoliť kľúčové parametre pre následné vyhodnotenie? Rozumiete skratkám CTR, PPC, CTA, CPM, CRO, UX, GA, RTB, atď.? Potrebujete sa zorientovať a zistiť, aké možnosti ponúka digitálny marketing? 

Na tomto seminári sa dozviete odpovede na všetky tieto otázky!

Prihláška na stiahnutie TU.


V cene je zahrnuté

Každý účastník dostane materiály k danej problematike. Po celý deň máme pre Vás pripravené teplé a studené nápoje. Počas dopoludňajšej prestávky Vám pripravíme niekoľko druhov chlebíčkov a na obed od nás dostanete stravný lístok, ktorý môžete použiť v okolitých reštauráciách. Na záver seminára dostanete osvedčenie.
Rozsah a náplň
  • Aké je české/slovenské online prostredie a jeho užívateľ - online užívateľ v ČR/SR
  • Aké možnosti komunikácie nám ponúka digitálny marketing - online médiá / reklama
  • Sociálne média - aktuálny stav, možnosti cielenia
  • Aké sú možnosti, aký je správny postup - User Experience / Webdesign
  • Ako sa zviditeľniť tam, kde ľudia hľadajú - SEO & SEM
  • Ako fungujú PPC systémy, ako efektívne plánovať a vyhodnotiť vaše kampane - PPC Adwords / Sklik
  • Ako merať svoj web, čo sledovať, čo má a nemá zmysel - webová analytika
  • Aktuálne trendy a očakávaný vývoj - čo nám prinesie blízka budúcnosť, na čo sa zamerať
Súčasťou kurzu je diskusia s účastníkmi na vybranú tému, praktická ukážka z reálného prostredia a společne nakukneme tiež do blízkej budúcnosti, protože „Digitálna transformácia prebieha, ste jej súčasťou?“.
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Úvod do digitálneho marketingu
Celkom 114 € (s DPH)

Partneri

Viac