BRATISLAVA Dodávatelia – Register partnerov verejného sektora od 1.2.2017.

13. februára 2017 09:00-15:00 hod

Ing. Hilda Regulová Gajdošová

konateľ spoločnosti E&L Consulting, s.r.o., špecializuje sa na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, konzultácie pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní a taktiež na realizáciu procesov verejného obstarávania pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, spolupracuje s Národohospodárskou fakultou EU, Katedrou financií,  kde v rámci predmetu „Verejné rozpočty“ realizuje prednášky na tému verejného obstarávania z pohľadu praxe. Členka autorského kolektívu novej učebnice NHF pre predmet „Verejné rozpočtové systémy“, ktorá spracovala časť učebnice „Verejné obstarávanie“. Okrem uvedeného je konkurzným a reštrukturalizačným správcom, špecializuje na problematiku v oblasti konkurzov a reštrukturalizácií podľa zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii.

Forma Seminár
Dátum 13. februára 2017
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pokročilý
Určený pre uchádzačov, záujemcov, dodávateľov - pokročilejších.

Cieľ

Proti schránkový zákon prináša od 1.2.2017 zmeny aj v zákone o verejnom obstarávaní a nové povinnosti hospodárskym subjektom, ktoré by ste nemali podceniť. Objasníme využitie JED v praxi a poukážeme na najčastejšie chyby, konflikt záujmov a jeho identifikácia, koordinované správanie vo verejnom obstarávaní, možnosti účasti hospodárskych subjektov vo verejnom obstarávaní a povinnosti z toho vyplývajúce. Verejné obstarávanie a zmena komunikácie s orgánmi verejnej moci – elektronické schránky.

Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

Uzávierka prihlášok 9. 2. 2017

V cene je zahrnuté

organizačné zabezpečenie, materiály, občerstvenie v priebehu dňa, teplé a studené nápoje, stravný lístok na obed.
Rozsah a náplň
  • Proti schránkový zákon - dôležité povinnosti dodávateľov, základné pojmy, registračný orgán, oprávnené osoby, sankcie, zmeny zákona o verejnom obstarávaní.
  • Prehľad príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, najnovšie poznatky z praxe, problematické oblasti a riešenia.
  • Konflikt záujmov a jeho identifikácia, predbežné trhové konzultácie, etické zásady vo verejnom obstarávaní, koordinované správanie uchádzačov a jeho odhaľovanie.
  • Možnosti účasti hospodárskych subjektov vo verejnom obstarávaní a práva a povinnosti z toho vyplývajúce – podmienky účasti – ich preukazovanie, samoočisťovací mechanizmus, JED výhody a nevýhody jeho použitia pre záujemcov/uchádzačov/subdodávateľov/iné osoby, aktualizácia dokladov v zozname hospodárskych subjektov, spoluzodpovednosť subdodávateľov, povinnosti uchádzačov.
  • Elektronizácia, komunikácia a elektronické schránky.
  • Príklady z praxe.
  • Vaše problémy a otázky.
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA Dodávatelia – Register partnerov verejného sektora od 1.2.2017.
Celkom 117 € (s DPH)

Partneri

Viac