BRATISLAVA - Zákazky v KOCKE - problémy v kocke

8. septembra 2016 09:00-15:00 hod

Ing. Hilda Regulová Gajdošová

konateľ spoločnosti E&L Consulting, s.r.o., špecializuje sa na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, konzultácie pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní a taktiež na realizáciu procesov verejného obstarávania pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, spolupracuje s Národohospodárskou fakultou EU, Katedrou financií,  kde v rámci predmetu „Verejné rozpočty“ realizuje prednášky na tému verejného obstarávania z pohľadu praxe. Členka autorského kolektívu novej učebnice NHF pre predmet „Verejné rozpočtové systémy“, ktorá spracovala časť učebnice „Verejné obstarávanie“. Okrem uvedeného je konkurzným a reštrukturalizačným správcom, špecializuje na problematiku v oblasti konkurzov a reštrukturalizácií podľa zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii.

Forma Seminár
Dátum 8. septembra 2016
Dĺžka 1 deň
Úroveň Začiatočník
Určený pre zadávateľov verejných zákaziek - verejných obstarávateľov a dotované osoby – osoby podľa § 8 ZVO ale aj uchádzačov/dodávateľov

Cieľ

Seminár je zameraný na prehľad zákonnej úpravy vo vzťahu k jednotlivým druhom zákaziek a ich aplikáciu v praxi. Prejdeme postupy verejného obstarávania a zdôrazníme uplatnenie nových inštitútov ako aj procesy hodnotenia ponúk a ich náročnosť. Z hľadiska náročnosti procesu verejného obstarávania je potrebné aby si uchádzači a verejný obstarávateľ rozumeli čo závisí od kvality zadávacej dokumentácie a kvality ponuky.

PRIHLÁŠKA NA STIAHNUTIE TU.

V cene je zahrnuté

organizačné a lektorské zabezpečenie, študijné materiály pre účastníkov, občerstvenie a stravný lístok na obed
Rozsah a náplň
  • Rámcový prehľad novej zákonnej úpravy verejného obstarávania.
  • Špecifikácia zákaziek z hľadiska jednotlivých ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
  • Pravidlá pre záujemcov/uchádzačov, určené v súťažných podkladoch, ich štruktúra a zrozumiteľnosť. Oznámenia a výzvy.
  • Príprava verejného obstarávania - predpokladaná hodnota zákazky; jednoznačný a nestranný opis predmetu zákazky; kritériá na vyhodnotenie ponúk a ich preferencia.
  • Podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a k PHZ zákazky, ich objektívne hodnotenie z hľadiska novej zákonnej úpravy, hodnotenie predložených dokladov a dôkazov.
  • Subdodávatelia a „iné osoby“ a ich postavenie a povinnosti, ich hodnotenie, ich výmena v procese verejného obstarávania a života zákazky.
  • Obchodné podmienky a návrh zmluvy.
  • Verejní obstarávatelia a uchádzači – bez informačných systémov to už nepôjde....trénujte
  • Diskusia
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Zákazky v KOCKE - problémy v kocke
Celkom 114 € (s DPH)

Partneri

Viac