BRATISLAVA - Príprava a vyhodnotenie VO - ako na to s novým zákonom

11. augusta 2016 09:00-15:00 hod

Ing. Dagmar Melotíková

Externá lektorka spoločnosti OTIDEA, špecializuje sa na konzultačnú činnosť a poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, zároveň komplexne zabezpečuje verejné obstarávanie pre obstarávateľov ako aj uchádzačov/dodávateľov.

Forma Workshop
Dátum 11. augusta 2016
Dĺžka 1 deň
Úroveň Stredne pokročilý
Určený pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov, osoby podľa § 8 ZVO (dotované osoby), ktorí zadávajú zákazky, resp. osoby ktoré sa podieľajú na príprave verejného obstarávania

Cieľ


Cieľom seminára je komplexne pomôcť verejnému obstarávateľovi pripraviť verejné obstarávanie na podlimitnú a nadlimitnú zákazku v súlade so zákonom 343/2016 Z. z. o verejnom obstarávaní. Cieľom seminára  je  pomôcť verejnému obstarávateľovi pri zefektívnení a urýchlení procesov verejného obstarávania. Princíp transparentnosti predstavuje hlavnú zásadu pre celé verejné obstarávanie, pričom podmienkou dodržania tohto princípu je priebeh verejného obstarávania takým spôsobom, ktorý sa navonok javí ako férový a riadny.

PRIHLÁŠKA NA STIAHNUTIE TU

V cene je zahrnuté


organizačné a lektorské zabezpečenie, materiály pre účastníkov, občerstvenie počas dňa a stravný lístok na obed
Časový harmonogram kurzu

8:45 - registrácia účastníkov
9:00 - 15:00 - program školenia
10:30 - občerstvenie
12:00 - prestávka na obed

 
Rozsah a náplň

Smernice Európskej únie o verejnom obstarávaní vyžadujú, aby bolo zadávanie zákaziek realizované v súlade so zásadami Zmluvy o fungovaní Európskej únie, najmä so zásadami voľného pohybu tovaru, slobody usadiť sa a slobody poskytovania služby, ako aj s princípmi, ktoré z týchto slobôd vyplývajú, t. j. v súlade s princípom rovnakého zaobchádzania, nediskriminácie, vzájomného uznávania, proporcionality a transparentnosti.

  1.       § 42   Verejný obstarávateľ vypracuje opis predmetu zákazky,
  2.       § 6     Vypočíta predpokladanú hodnotu zákazky,
  3.       § 5     Na základe predpokladanej hodnoty  určí, či ide o zákazku  nadlimitnú alebo  podlimitnú,
  4.       § 26   Oznámenia používané vo verejnom obstarávaní – nadlimitná zákazka,
  5.       § 113  Výzva na predkladanie ponúk – podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska,
  6.       § 21    Ako určiť lehotu na predkladanie ponúk
  7.       § 44    Kritéria na vyhodnotenie ponúk – ekonomicky najvýhodnejšia ponuka,
  8.       § 46    Zábezpeka,
  9.       § 20    Komunikácia s uchádzačmi, 
  10.       § 38    Určenie podmienok účasti - § 32, 33, 34, 35, 36  Podmienky účasti, §39 Jednotný európsky dokument, plnenie        podmienok účasti treťou osobou,
  11.       § 41    Subdodávatelia vo verejnom obstarávaní, 
  12.       § 43    Dostupnosť dokumentov k verejnému obstarávaniu, §114 ods.6 podlimitná zákazka,
  13.       § 48    Vysvetlenie, § 114 ods. 8 podlimitná zákazka,
  14.       § 49    Predkladanie ponuky,
  15.       § 52    Otváranie ponúk,  
  16.       § 40    Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti – princíp proporcionality, 
  17.       § 53    Vyhodnocovanie ponúk,
  18.       § 56    Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
  19.       § 58    Uzavretie zmluvy,
  20.       § 64    Povinnosti uverejniť informácie a dokumenty v profile
  21.       § 24    Dokumentácia – Správa o zákazke
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Príprava a vyhodnotenie VO - ako na to s novým zákonom
Celkom 114 € (s DPH)

Partneri

Viac