BRATISLAVA - Nadlimitné postupy zadávania zákaziek

6. októbra 2016 09:00-15:00 hod

Ing. Hilda Regulová Gajdošová

konateľ spoločnosti E&L Consulting, s.r.o., špecializuje sa na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, konzultácie pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní a taktiež na realizáciu procesov verejného obstarávania pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, spolupracuje s Národohospodárskou fakultou EU, Katedrou financií,  kde v rámci predmetu „Verejné rozpočty“ realizuje prednášky na tému verejného obstarávania z pohľadu praxe. Členka autorského kolektívu novej učebnice NHF pre predmet „Verejné rozpočtové systémy“, ktorá spracovala časť učebnice „Verejné obstarávanie“. Okrem uvedeného je konkurzným a reštrukturalizačným správcom, špecializuje na problematiku v oblasti konkurzov a reštrukturalizácií podľa zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii.

Forma Seminár
Dátum 6. októbra 2016
Dĺžka 1 deň
Úroveň Stredne pokročilý
Určený pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, začiatočníkov v problematike

Cieľ

Máte s verejným obstarávaním skúsenosti, avšak ešte ste "nerobili nadlimitky" a chcete sa to naučiť? Práve pre Vás je určený tento seminár.

Cieľom je vysvetliť postupy pri zadávaní nadlimitných zákaziek podľa ustanovení zákona a v nadväznosti na prvé praktické skúsenosti. Objasniť jednotlivé inštitúty zákona vo vzťahu k nadlimitným postupom. Vzťahy zákona o verejnom obstarávaní k súvisiacim právnym normám. Seminár je určený pre administrátorov verejného obstarávania pre lepšie pochopenie vzájomných súvislostí medzi ustanoveniami zákona, súvislostí k iným právnym normám ako aj pre objasnenie postupných krokov v procese verejného obstarávania.

Prihláška na stiahnutie TU.

V cene je zahrnuté

Každý účastník dostane študijné materiály v tlačenej podobe. V rámci občerstvenia máme pre Vás teplé a studené nápoje v neobmedzenom množstve, kávu na viac spôsobov a čaje, výborné chlebíčky a drobnosť ku káve. Stravný lístok na obed môžete využiť v okolitých reštauráciách.
Rozsah a náplň
  • Prehľad zákonnej úpravy a nových inštitútov verejného obstarávania a aplikácia v praxi.
  • Problematika opisu predmetu zákazky, predpokladanej hodnoty zákazky, podmienok účasti a kritérií na vyhodnotenie – povinnosti a súvislosti.
  • Vyhodnocovanie jednotlivých častí ponúk podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, podľa kritérií, podľa požiadaviek na predmet zákazky, na obsah ponuky, ako neskĺznuť do „prehnaného formalizmu“ – dôležitá a zložitá fáza verejného obstarávania – súčinnosť uchádzačov.
  • Dôslednosť pri príprave súťažných podkladov s ohľadom na ich zrozumiteľnosť, príprava návrhu zmluvy vo väzbe na príslušné ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní.
  • Postupy, lehoty, pravidlá, povinnosti administrátorov vo vzťahu k uchádzačom.
  • Elektronizácia vo verejnom obstarávaní.
  • Vaše problémy a otázky.
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Nadlimitné postupy zadávania zákaziek
Celkom 117 € (s DPH)

Partneri

Viac