BRATISLAVA - Elektronizujeme procesy verejného obstarávania

29. novembra 2018 09:00-14:00 hod

Ing. Terézia Nagyová

V súčasnosti pôsobí ako manažér pre verejné obstarávanie v spoločnosti eBIZ Corp s.r.o. a  je predsedom občianského združenia Okrúhly stôl obstarávania, ktoré vzniklo ako odpoveď na aktuálne potreby zvyšovanie odbornosti a profesijnej kvalifikácie nákupných a obstarávacích tímov. Viac ako osemnásťročný praktik vo verejnom obstarávaní. Počas svojej praxe úspešne zrealizovala obrovské množstvo rôznorodých verejných obstarávaní, ako pre projekty financované z NFP, tak aj pre bežnú potrebu verejných obstrávateľov. Špecializuje sa komplexnú realizáciu procesov verejného obstarávania, poradenstvo pri procesoch verejného obstarávania, elektronizáciu interných procesov verejného obstarávania a elektronickú komunikáciu v postupoch zadávania zákaziek.

Forma Workshop
Dátum 29. novembra 2018
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre všetkých, ktorí pôsobia v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov aj záujemcov/uchádzačov.

Cieľ

Dňom 19. 10. 2018 nastáva nová etapa v procesoch verejného obstarávania zavedením plnej elektronizácie! 

Pozrieme sa na ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní k elektronizácií vo väzbe na proces zadávania zákazky.

Povieme si, čo sa považuje za elektronickú komunikáciu, na čo nezabudnúť pri vypracovaní súťažných podkladov, kedy bude moment doručenia, ako bude fungovať elektronické predkladanie ponúk, elektronické vyhodnocovanie ponúk komisiou a revízne postupy pri elektronickej komunikácii.

Pozrieme sa na nové zákonné lehoty pri elektronizácii verejného obstarávania pri nadlimitnej a podlimitnej zákazke.

Povieme si ako budú vyzerať elektronické ponuky a elektronické dokumenty a aké požiadavky na ich predloženie uviesť.

Povieme a ukážeme si, ako jednoducho vytvárať elektronickú dokumentáciu, ako, kedy a komu sa ponuky sprístupnia. 

Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

V cene je zahrnuté

materiálne a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie počas dňa, teplé a studené nápoje
Rozsah a náplň
  • Pozrieme sa na ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní k elektronizácií vo väzbe na proces zadávania zákazky.
  • Povieme si, čo sa považuje za elektronickú komunikáciu, na čo nezabudnúť pri vypracovaní súťažných podkladov, kedy bude moment doručenia, ako bude fungovať elektronické predkladanie ponúk a elektronické vyhodnocovanie ponúk komisiou a ako postupovať pri revíznych postupy pri elektronickej komunikácii.
  • Pozrieme sa na nové zákonné lehoty pri elektronizácii verejného obstarávania pri nadlimitnej a podlimitnej zákazke. Povieme si ako budú vyzerať elektronické ponuky a elektronické dokumenty a aké požiadavky na ich predloženie uviesť.
  • Povieme a ukážeme si, ako jednoducho vytvárať elektronickú dokumentáciu, ako, kedy a komu sa ponuky sprístupnia. 
  • Ako, komu a kedy sa sprístupňuje a archivuje elektronická dokumentácia.

Bonus:
Každý účastník školenia dostane zadarmo prístup k elektronickému nástroju eZakazky na obdobie 2 mesiacov, resp. do ukončenia všetkých obstarávaní, ktoré počas testovacej prevádzky začne.

Prosím priniesť si vlastné notebooky ! Kto nemá, zabezpečíme !

Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Elektronizujeme procesy verejného obstarávania
Celkom 84 € (s DPH)

Partneri

Viac