BRATISLAVA - Elektronické verejné obstarávanie povinné od 18.10.2018 Začať treba už dnes!

4. mája 2017 09:00-15:00 hod

Ing. Dagmar Melotíková

Externá lektorka spoločnosti OTIDEA, špecializuje sa na konzultačnú činnosť a poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, zároveň komplexne zabezpečuje verejné obstarávanie pre obstarávateľov ako aj uchádzačov/dodávateľov.

Forma Workshop
Dátum 4. mája 2017
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre všetkých, ktorí pôsobia v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov aj záujemcov/uchádzačov.

Cieľ

-       Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 20 Komunikácia: Nástroje a zariadenia používané na elektronickú komunikáciu, ako aj ich technické charakteristiky nesmú byť diskriminačné, musia byť všeobecne dostupné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií.-       Elektronické verejné obstarávanie je proces elektronizácie celého postupu verejného obstarávania, povinnosť pre verejného obstarávateľa nastane dňom 18. októbra 2018.-       Na prípravu plnej elektronizácie verejného obstarávania má verejný obstarávateľ niečo vyše pol roka, máte pocit, že je dosť času?  Pozor ide o závažnú situáciu, ktorú si ešte plne neuvedomujeme.-       Cieľom nášho seminára bude komplexne Vás informovať a prakticky Vás pripravovať na prácu v elektronickom systéme www.ezakazky.sk. -       Ide o jednoduchý komunikačný elektronický systém, ktorý uľahčí a zjednoduší Vašu prácu vo verejnom obstarávaní. 


Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, stravný lístok na obed
Rozsah a náplň

-       Minimálne požiadavky na technické vybavenie,

-       Prihlásenie sa do systému a predstavenie frontendovej a backendovej časti systému,

-       Zoznam zákaziek

-       Navigácia v hlavnom menu systému eZákazky,

-       Výber postupu verejného obstarávania a následné vytvorenie a nastavenie zákazky a jej jednotlivých etáp.

Elektronická komunikácia pri verejnej súťaži a podlimitnej zákazke bez elektronického trhoviska

·       Poskytovanie súťažných podkladov

·       Vysvetľovanie

·       Predkladanie ponúk

·       Vyhodnocovanie

Elektronická komunikácia pri zákazke s nízkou hodnotou

·       Výzva na predkladanie ponúk

·       Predkladania ponúk

·       Vyhodnocovania

-       Pridanie dokumentov k zákazke (SP, Výzva na PP, prílohy),

-       Jednoduchá a prehľadná komunikácia medzi zadávateľom a záujemcami/uchádzačmi v každej etape zákazky (poskytovanie súťažných podkladov, spracovanie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov,  vloženie vysvetlenia pre záujemcov, žiadosti o vysvetlenie ponuky, žiadosť o nápravu, odpoveď na žiadosť o nápravu a pod.)

-       Pridanie fázy Certifikovaná aukcia

-       Spracovanie dokumentácie a vytvorenie reportov k zákazke




Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Elektronické verejné obstarávanie povinné od 18.10.2018 Začať treba už dnes!
Celkom 72 € (s DPH)

Partneri

Viac